Vår

Våren är här nu, skönt! Idag har jag och M fikat på verandan för första gången i år. Mirre med chips och saft och jag med broccoli och bacon, gott va! Skulle hellre smälla i mig en godispåse eller ett stort wienerbröd meeeen har slutat äta kolhydrater så de är ajabaja på sån mat nu!

Vet inte när jag skrev här sist men Mirres provsvar har kommit och det var inte celiaki:)
Men väntar på ett nytt intyg till skolköket, hon får inte dricka ren mjölk eller äta vanlig youghurt. Så de ska beställa soyghurt och rismjölk åt henne, de fick tydligen inte beställa sojamjölk som hon annars dricker så vi får se om hon gillar rismjölken.

Tyke provade att valla 4 får sista gången på valpkursen, de gick bättre än jag trodde men de är myyyycket kvar att lära. Vallkursen för nybörjare börjar den 28/4 så snart ska vi lära oss lite mera:)

Nu ska jag och M gå ner och hoppa studsmatta innan de är kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0