Ursäkta alla känsliga läsare/äckelmagade!

Igår åt Miranda rejält med mat, och ursäkta alla känsliga läsare men hon bajsade 2 ggr och det var normalt och mycket båda gångerna!! och magen var inte ett dugg svullen på kvällen!!
Hon har ju inte fått medicin sen vi började med mjölkfritt i tisdags men ändå fungerar magen! Kan det vara så att detta hjälper:) Vågar inte tro nåt än men kanske kanske.. Hennes aptit har ökat rejält iallafall och hon ber om mat!! Det har hon aldrig gjort förut!
Men vågar inte ta nån slutsatser ännu, kan vara en bra period bara! Det är bara att fortsätta och sen om de håller i sig.

Idag hade jag beställt fint väder men den beställningen verkar ha blivit försenad!

Jag och barnen ska till wadköping med jobbet och vara på familjedag som anticimex anordnar om brandskydd. Andreas ska på teambilding med sitt jobb.
Sen ska vi till marieberg köpcenter när det är slut och gå en stund, och sen vid 17 tiden ska vi åka och titta på när Andreas och de ansdra på lotsen kör gokart. Haha...
Så fullt schema, bäst jag gör mig i ordning och väcker Miranda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0