Mjölkprotein

Pratade med sköterskan imorse, proverna var negativa, precis som jag trodde.
Sen frågade jag när läkaren kommer tillbaka, 14 juni. Så länge tänker jag inte vänta så sköterskan skulle be läkaren som tittade på mirandas journal förra veckan att ringa mig. Så efter en timmes tid ringde hon upp, hon hade läst igenom allt igen, och hennes första misstanke var att hon är mjölkproteinallergisk med tanke på att glutenproverna visar neg på blodproverna, vi provade mjölkfritt i vintras men då skulle vi bara utesluta mjölk som hon drack rent om man säger, inte i maten helt och bröd osv.
Sen räcker de inte med 2 veckor, utan man måste köra stenhårt mjölkfritt i ALLT i 3-4 veckor för att se resultat sa hon.
Så de är bara att börja idag, var inom ica och köpte mjölkfritt margarin, bröd, soyamjölk och sojayoghurt, och lite kex och rån. Så nu blir de att läsa all innehållsförteckningar! och att alla i hennes omivningen tar de här på allvar och inte ger henne något överhuvudtaget med mjölk,och speciellt viktigt denna månaden när de är för att se resultaten av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0