Laxå

När vi var i Laxå för ett tag sen så fyllde Mirre i en tävling med korvbrödsbagaren, några dagar senare tingde dom från ica där och sa att vi vunnit:) Så Mirre och jag åkte dit för att hämta priset.

En ryggsäck som ser ut som ett korvbröd:) Haha Mirre gillar den!

Annars har de väl inte hänt nåt ovanligt, dagarna flyger förbi, och på måndag kl 8 så ska jag vara på jobbet! Dags att lukta ko igen!

Mirandas mage har blivit liiite bättre men vi har fått höja dosen 2 ggr. Men matlusten har inte direkt ökat så vi får väl se om hon går upp bättre när hon får de här, annars tycker jag de känns rätt så onödigt allting, de är ju bara att behandla symtomen, grundorsaken till problemet med magen finns ju kvar även om man lindrar symtomen!
Slutar vi med medicinen blir de ju som förut!
Får väl bara hoppas de vet vad de gör, läkarna!



Kväll


Morgon

 

Lite dåliga bilder men de syns ju väldigt tydligt hur svullen i magen hon blir när hon ätit något!

Nej nu ska jag gå och göra mig klar, ska gå ut en sväng, sen när vi hämtat Fredrik ska vi åka och handla.











Kommentarer
Postat av: Sofi

Fy som hon ser ut om magen! Stackars liten, hoppas verkligen att det hjälper med någon medecin eller något annat. Många kramar sofi och Elias

2010-05-06 @ 22:38:17
URL: http://eliasarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0