Borde

Borde egentligen gå och lägga mig, är sjukt trött och har varit hela dagen, jag fick kämpa för att hålla ögona öppna under mjölkningen. Antingen är de allergin som gör mig trött eller medicinen, fick ta extra idag så mest troliga är att de är medicinen som gör det.
Men ska uppdatera med lite bilder sen ska jag sova, lovar!

Ja i lördags var vi ju i örebro hela dagen. Först letade jag mig fram till wadköpings utbildningscentrum, är riktigt stolt att jag lyckades hitta rätt direkt, jag hittar skitdåligt i örebro, åker i princip bara till 3 saker, tågstationen, mariebergs köpcentrum och sjukhuset!
Där skulle vi på familjedag med tema brandskydd. Barnen (och jag) gick i anticimex brandskola, de fick lära sig massa om hur man gör om de börjar brinna osv. De som ville fick prova släcka eld med brandsläckare.

Fredrik släcker

Sen kom räddningstjänsten och vi fick prova åka stegbil (25m upp i luften)





Såna här fina tröjor fick vi allihopa!

Mirre ville köra brandbil med




Nä godnatt på er alla, vi äter ute nästan varje dag nu när vädret tillåter. Mirre tycker det är roligt!



Glömde skriva Mirre ska till tandläkaren imorgon... *nervöst*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0