Vinter vinter vinter försvinn!!

Som ni kanske märker så har inte bloggen hunnits med på ett tag, har helt enkelt inte orkat/hunnit med.
Förra veckan jobbade jag 41 timmar, är väl normalt egentligen men prova vara ute i 41h, i minusgrader och snö och is och försöka jobba i de när allt som kan krångla på jobbet gör de, kan lova att man har inga problem att somna på kvällen. Idag har jag komp och imorgon med, sen på onsdag har jag tagit semester och på torsdag då är de operation som gäller.
Så förhoppningsvis kommer de bloggas lite mera framöver då jag får lite mera tid.
Ska bli så underbart att få mera tid med Mirre.

Det har ju hänt en del sen sist. Jag och Andreas har fyllt år, vi gjorde smörgåstårta och hade kalas/fest på lördagen efter.
Vi har skaffat ett multigym i källaren:) Så har tränat en del, men inte lika mycket som jag skulle vilja. Mamma och Bengt har varit här och hälsat på. Andreas kör natt till jönköping denna veckan så jag är ensam hemma 16-04.
Ja de har hänt massa, kommer inte på allt nu. Lägger in lite bilder istället:)


Ett rådjur har flyttat in på Andreas mammas altan!


Mirre


Födelsedagsblommor


Ballerina


Mycket jobb


Gjort smörgåstårta för första gången


Idag njöt vi av de fina nästan vårvädret!

Nej nu ska jag sova lite (hänga tvätt först).. ska upp med barnen imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0