Vår

Känns som våren kommit nu:) Vi har tagit ut studsmattan och barnen cyklar och är ute hela dagarna, skönt med sol och värme. Jag ska vara hemma till den 9 maj, så troligtvis missar jag betessläppet men de på jobb har lovat att ringa innan så jag och barnen kan komma och titta.
Skickade in en dagisansökan idag, är nya regler för allmän förskola från och med 1 juli. Så Mirre kommer börja i augusti.

Åkte till Skåne i onsdags och kom hem i söndags, de var namngivning för lille Truls. Roligt att vara nere men intensivt som vanligt, man hinner inte göra allt man vill.
Hann umgås med pappa iaf, Mamma och Bengt jobbade ju så de såg vi inte lika mycket av men de kommer ju hit när Miranda fyller i juni.
Sitter på bärbara nu så har inga bilder men de kommer kanske senare.

Imorgon ska jag åka och handla direkt när jag lämnat Fredrik kl 8, ska vara hemma igen till 12 så bäst att åka på en gång. Sen ska vi till öppna förskolan på em.

Nej nu ska jag lägga min trollunge som sitter här i knät och väntar på godnattsaga.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0