Stressat idag...

Imorse så sov A och M länge, jag gick med Fredrik till skolan och lämnade honom. Sen blev de hem och äta lite frukost.
Vid 11 så gick jag och Mirre ut, gick en promenad sen till skolan, men fredrik var inte klar så fick leka lite i sandlådan sålänge.
Sen stressa hem, och laga lunch, sen stressa iväg till jobbet, inom mekonomen först och köpa bränsleslang till A, sen inom lasarettet för o ta ut pengar..
Jobbade på rätt bra, så var i tid till mjölkningen, de var full rulle på gården för grässkörden är igång.
Eftersom traktorn o skopan är upptagen av Hans när de kör gräs så slapp jag lägga i fodervagnen med, körde bara och ställde den på rätt ställe o lät den vara, gick och gödsla ut en box sen när jag kom tillbaka så var vagnen lastad o klar! Perfekt!
Längtar verkligen till vi får igång tornen igen, så man kan göra annat jobb samtidigt som man foderblandar, de tjänar man massa tid på!

På vägen hem så körde jag inom willys och handla lite.

Nu sover barnen och A kollar film och jag ska gå o hänga lite tvätt snart..

Lite pics från dagen..


Gräver


Leker



M på promenad

Nej nu väntar tvätten..
Imorgon ska A ha körlektion, F ska på mixiorerna, så jag och M tänkte spendera eftermiddagen på öppna förskolan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0