Söndag sega som vanligt..

Idag har jag tagit en slappedag.. Går runt i mjukiskläder och har bara lekt med miranda och tvättar, är inne på maskin nummer 3 nu. Sen tror jag jag ger mig. Nu ska jag laga lite mat, de blir stuvade makaroner och falukorv tror jag , eller korv stroganoff. Kan inte bestämma mig!

Var iväg nyss en snabbis och hämtade hem fredrik som hade sovit hos farmor inatt.
Mirre ville med såklart. Men hon klev aldrig ur bilen jag ringde bara på så han kom ut.


Nu ska jag gå o hjälpa mirre med hennes pysselbok. Hon är så duktig. Är en sida med fifi så ska man hitta alla kakorna, de klarade hon jättebra, och så målade hon alla kakorna.
o så har hon målat fifi och gräset



Nu måste jag börja med maten. hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0