Olycka efter olycka avlöser varann...

Idag på netto så ramlade miranda och slog munnen, men de gick bra. Fattar inte vad de är som händer, hon slår sig hela tiden. Jag bara väntar på att nåt allvarligt ska hända!


Först jobbade jag idag. Jag tog ner ett band som delat av hage 5, så nu fick de nytt bete idag. De blev glada och skuttade omkring och lekte som små kalvar fast några 100 kilo tyngre!!


Imorse när jag kom och gick genom kalvstallet så satt katten och stirra på mig i mörkret haha..
Sen på förmiddagen hittade jag henne solandes på halmbalen i foderladan, hon jamade och ville bli klappad lite.





sen blev de hem och käka lite. Sen blev de ÖB, netto och ica i karlskoga.
Blev lite smått o gott.

De hade rea på militärkläder, haha så vi köpte lite mössor och sånt man kan ha när man håller på med veden t.ex

Ungarna använde de som utklädnadskläder nu ikväll!!





Ungefär en minut efter jag tagit bilden så säger miranda till fredrik "Ska vi slåss nu??"
hahaha tokungar..


Mirandas fynd idag
En docka som åker bobby car och en "dreggelapp" Men hon dreglar ju inte mer men hon ville ha den, tänkte hon kan ju ha den på sig när de blir kallt istället för halsduk.

Förresten barnens farmor var i ullared i måndags, så fredrik fick lego och en dvdfilm, och miranda fick mera megabloks och dvd med i drömmarnas trädgård och byggare bob.

Mega bloks med musses klubbhus. Blev populärt. Så nu har hon en del megabloks, så imorgon måste jag fixa nån plastlåda eller back som hon kan ha alla sina megabloks i. Ska till örebro då och kolla lite.



Nej nu blir de kvällsmat och kl 21 börjar en rolig film.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0