oj vilken dag..

Jobbade först sen blev de att följa med A på en långtur! De blev både västerås och köping, väl hemma igen vid 21-tiden så var man lagom trött..

Imorgon bitti ska jag till handkirurgen, så ska upp tidigt. Ska lämna fredrik på skolan 7.45 sen ska jag hämta svärmor, sen åker vi raka vägen till örebro, ska vara där kl 9 och 9.45 ska svärmor vara på mammografi, och efter det så åker vi till marieberg.

Borde lägga mig!

Så efter de tråkiga på sjukhuset blir de en tur på de här roliga stället..


Shopping!!

Nej nu ska jag packa ihop grejerna till imorn, fredriks matsäck till utflykten i skolan, mirres grejer inför imorn och mina papper till läkaren!
Mycket att ha i huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0