Ny vecka..

Idag är de måndag igen, helgen har gått snabbt, typiskt när man njuter av att vara ledig!
jaja så är de när man har jobb, får väl vara glad att man har det.

Mirren sitter o kollar på Fifi o äter frukost, när hon e klar så ska jag köra till kristinehamn och göra lite ärenden där. Sen blir de jobba i eftermiddag. Segt.. Hoppas ingen har kalvat idag!


M har fått en egen klädhängare (min gamla som jag hade) nu så som hon når till själv och hänga upp jackan.


A på väg ut o övningsköra..


M stoppar sten i brunnen på promenaden!


Var så kallt en eftermiddag att de ble täckjacka o mössa på!


Sötaste jackan:)


En kväll så gick jag ner o elda lite och fixa med tvätten. Kommer upp igen så har de andra hittat på hyss!!

Nej nu måste jag klä på miranda, om vi ska hinna med allt idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0