Katten älskar magnus uggla!!!

Man får inte va nervig när man e ensam hemma, för helt plötsligt startar stereon på kontoret på högsta volym med magnus uggla 4 sekunder!!
Då är de Honda som startat!! Katten verkar älska magnus uggla! Nä hihi men hon startar stereon när hon kliver upp o ner på den för att ligga i fönstret och kika ut!
De har hänt ett antal gånger! Så nu har man vant sig!

Miranda sitter och kollar tv, och jag kämpar med min muslitallrik, de går inget vidare! Är inte hungrig bara törstig.
Andreas och Hasse stack nyss, de skulle till högfartsbanan i linnebäck, andreas körskola skulle dit så han skulle prova den nu innan uppkörningen på onsdag.
Så jag och miranda tänkte rymma hemifrån idag. Vi ska gå så fort jag är klar, ska till affären och köpa mjölk som jag lånade av ann igårkväll när jag skulle baka bullar men hade glömt mjölk, så ska vi lämna tillbaka den, sen blir de nog en tur i skogen eller så.

Mirre är så fin så i sina nya kläder idag:) Inget rosa!


Jeansen var tighta! Men när blöjan åkt så är de nog precis lagom! För inga byxor stannar uppe när hon inte har blöjan men de här gör de nog.

Nej nu ska jag skynda på lite, affären öppnar 10 så nu kan vi gå.

Ska jag stänga av stereon eller ska Honda få ligga o lyssna på uggla när vi inte är hemma??


Här ligger hon och lyssnar!

Nej nu måste vi kila.. M ska köpa lördagsgodis med så hon väntar på att få gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0