Jäkla händer och Dora

Är så trött på min hand, orkar inte vänta mer snart, hoppas brevet kommer snart med datum för operationen. Idag så tappade jag en tallrik på en annan när jag dukade av, den klarade sig men med ett hack i kanten, samma sak var de när jag diskade igår. Slant och tappade ett glas rakt på en av mina hannamuggar så nu är de en flisa av på den! Jag blir tokig!!!

Vi hade köpt ett paket till miranda ifall de skulle bli världens liv här hemma idag, men de gick faktiskt utmärkt, hon var helt nöjd med att kolla på när fredrik öppnade sina och hon hjälpte han med pappret och hon visste att de var hans födelsedag och hans paket:)
Men hon fick sitt paket iallafall!
MegaBloks med Dora utforskaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0