Hemma igen..

Ja nu är jag hemma igen från tortyren..
Blev glatt överraskad iaf, nålarna gjorde mindre ont än stötarna, eller åtminstone alla nålar utom en. För den var nog de värsta idag. Nålen i tummuskeln, den kändes som man hade stuckit i en metkrok och drog uppåt allt va man bara kunde, och hon gjorde om de 3 ggr för att vara säker på att svaret verkligen stämde. Men jag överlevde de med. Är visserligen öm och trött i armarna efter allt (och med en j-a massa plåster som mirres nu roat sig med att dra av)
Läkaren skulle dessutom skynda på allt och se till så alla svar finns hos läkaren på handkirurgen på torsdag:)
Härligt! då ser de svaren på en gång där. Så de är ju perfekt! kunde inte bli bättre!
Men hon berättade lite svar för mig på en gång nu ändå, så att jag vet vad jag har att vänta mig! Så de känns skönt! Nu återstår bara och se vad handkirurgen tycker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0