En fredag som inte blev som jag trodde..

Efter jobbat och gjort 2 hela boxar så åkte jag in till karlskoga och gick ett ärende på banken och hos nyckelnissen eller vad de nu heter, låssmeden kanske!:)
Så satte mig i bilen på väg hem, så ringer A o säger att vi ska till kristinehamn på maxi. Så de blev bara in med väskan och slänga i mig en macka så iväg igen. Men när vi kom till kristinehamn så ångrade sig A och fortsatte ut på e18 istället och fortsatte mot karlstad, han ville till biltema IGEN!
Så de blev biltema, toysrus och sen en snabbtur på bergviks köpcenter och sen inom maxi i kristinehamn på vägen hem. Hittade lite grejer på toys till fredrik så nu ikväll ska jag försöka slå in dem.. orkade inte där men tog med papper hem.
Så nu tror jag alla paket är fixade:)

M var allmänt trött o grinig, men vad kan man begära andra dagen i rad som hon går i affärer i massa timmar!


Åker bil på toys, helnöjd! Sålänge bilen rörde sig, sen ville hon inte gå därifrån!


Min trollunge äter lite banan på vägen hem från maxi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0