Denna dagen..

Imorse var jag och träffade en överläkare på handkirurgiska avdelningen på USÖ. Efter ett ca 20min långt samtal så var de klart, de blir operation i höger hand. Så då väntar man spänt på att brevet med datumet ska dimpa ner i brevlådan! Jag skulle inte få vänta sååå jättelänge sa hon så får väl hoppas det!

Efteråt så tog vi en tur till marieberg, först blev det bauhaus. Mirre valde färg, jag ville ha lila men inte hon.
Så nu är stolprojektet igång!
Bild 1 före, bild 2 efter en målning, så nu ska de torka 16h sen blir de måla ett lager till så de täcker bra.



Sen blev de massa andra affärer, så nu har vi 5 till paket till fredrik:)



M fick vantar:)
Tjocka och tunna!


och så lite leksaker.. Hon älskar lego nu så tänkte att megabloks kanske är roligt då, lite mer passande hennes ålder!




Nej nu blir de sova snart.. Har varit en låååång dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0