Spider pig och ketchup är favoriterna nu!

Igår så var jag barnen och svärmor och andreas kusin Lovis på marieberg och ikea.
Först tog jag lite mat på mcdonalds för jag hade ju jobbat 5-12 utan mat och vi åkte direkt jag kom hem så jag var hungrig ju. Miranda fick pommes av mig men hon var mest intresserad av drickan och ketchupen!
Tittade på miranda då fick jag se att hon åt ketchup! mmm sa hon och åt. Lovis skrattade jättemycket åt henne.


Blev lite fynd, ett par vantar till fredrik, såna skalvantar från polarn o pyret som jag köpte till miranda förut, sen blev de ett par fodrade manchesterbyxor till miranda. Var ju 25%rabatt på kappahl.


Sen köpte jag nya vitaminer med, om man köpte 2 burkar så fick man en nalle på köpet!:)

Lagom stor va?

Idag var vi på Åtorps markaden. Barnen köpte sig varsin mössa och miranda åkte grisarna och fredrik kaffekopparna.

Spider pig spider pig...

Efter de var klart ville miranda avancera till nästa karusell, men hönsmamman carola tyckte inte de var nån bra ide! De gick lite för fort och högt upp. Så hon fick nöja sig med griståget:)

Nej nu ska jag fixa lite mat:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0