Tiiiisdag

Stressig dag.. Sov lite för länge, stressa ihop lunchen, inom banken och autoexperten på väg till jobbet vilket jag egentligen inte hade tid till. Kom en halvtimme sent till jobbet och upptäckte att de var galet mycket att göra innan mjölkningen, började mjölka en timme för sent = slutade en timme sent!!
Stressa in på coop för att handla på vägen hem..
Äntligen är denna dagen över!!
Hoppas morgondagen blir bättre!
Ska jobba morgon, så börjar 5.00, slutar nog runt 12-13, sen hem och äta och 14 ska jag vara på folkets hus med mammagruppen, kommer en "tant" och ska visa tupperware grejer.

Igår var vi i örebro på em och kvällen så jag missade när bokbussen var här! Så fick ringa idag så han lovade att låna om böckerna åt mig så jag inte får förseningsavgift. Har inte ens läst klart ena.. Men nu har jag 2 veckor till på mig för den kommer ju inte förrän 26e. Då blir de låna nya, så jag har nåt o läsa när jag sitter här hemma nyopererad och inte kan göra nåt haha..

Nej nu ska jag sova!


M har lärt sig rita boll och streck!! :)


Min lilla prinsessa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0