klart..

Då sitter man här nu och skriver med vänster o försöker använda musen med vänster hand! Lite bakvänt men de går.. Bedövningen har inte släppt ännu så känner inte mina fingrar än. Känns som man tar i nåt varmt o dött när man känner på dom. Första timmen efter op så stack de som fan i handen. Men de har släppt nu, var väl för de tömde armen på blod som de kändes konstigt.
Har huvudvärk nu. Så nu blir de o ta de lugnt, om 2 veckor ska jag ta stygnen och om 3 månader ska jag tillbaka till handkirurgen så får vi se hur allt gått. Är sjukskriven 6 veckor.
Nej nu ska jag vila lite i soffan.. M är hos farmor nån timme till sen kommer de på fika hit. A åkte o hjälpte sin bror med nåt. Så jag är helt ensam, känns konstigt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0