Dagarna rusar fram

Ja denna veckan har gått fort. Redan fredag imorgon. Jobbat varje dag och i onsdags var jag och Miranda på öppna förskolan när jag slutat jobba. Var ganska mycket folk.
Fikade och pratade mest och planerade vad vi ska göra, nästa gång blir de lite halloween tema rita teckningar och klä ut sig lite, sen nån gång framöver blir de bakning och pepparkaksbak. Miranda fick ett ursött förkläde och mössa och tillhörande grytvante och grytlapp av mamma med pepparkakor på så de ska hon ha på sig då:) Miranda roade sig mest med att bråka med Eric om dockan o dockvagnen. Sen höll hon på med några pusselbitar och ritade en teckning.
Sen pratade vi om halloweenmaskeraden som de flesta ska gå på i folkets hus. Fredrik ska vara skelett, jag tyckte att miranda kunde vara turtles, och ha F gamla dräkt. Men hon vill inte ha den. Hon provade den förut idag och den passar perfekt, men hon ska vara prinsessa säger hon! Så de får hon väl vara då, ha prinsessklänning och tiara.
Annars har jag en sån där sidendräkt, vet inte vad de heter men som de har i kina typ. Som mamma köpte åt henne i thailand. Bara måla lite streck vid ögonen så är hon kines haha!
Vet inte vad jag ska vara.. Nåt enkelt! Häxa kanske!

Nej nu ska jag sova snart, imorgon är jag ledig, så kl 8 ska fredrik lämnas i skolan sen åker vi till jobbet och lånar lastbilen, ska hämta 11 kubik ved. Sen ska de staplas i källaren!!! Så vi har att göra hela dagen!! Sen jobbar jag hela helgen! Blääää MEN sen är jag sjukskriven..... Lääääänge...


Var så tråkigt väder idag så jag blev sur när jag kom ut så råka säga vilket skitväder! Sen långt efter, när vi kommit hem igen så kom miranda och satte sig i mitt knä och tittade på mig och sa skitväder! Ajdå!!:)


När pappa är i farten då vet man aldrig vad som händer!!
Blöja på huvet!
Men de kanske kan vara där istället. M har ju sagt att hon ska sluta med blöjorna nu, de sa hon i badet nu ikväll att hon skulle,sen kissa hon pottan uppe innan läggdags:) Så redo är hon allt, bara viljan som ska till med!
Vore ju skönt o slippa dom! Dyra och massa extra jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0