2 dagar kvar...

Igår så var jag runt lite här o där. Karlskoga först och sen Kristinehamn. Så klippte jag mig i Kristinehamn, satt där och funderade hur jag ville ha det. Kom fram till att jag ville korta de lite mer än jag trodde först. Så hon klippte bort kanske 20cm som längst. Ville inte ha de rakt av utan de blev uppklippt och så ser de ut som ett V bakifrån om ni fattar vad jag menar.
Jag är nöjd och de är ju de viktigaste!

Trots alla besök i olika affärer så hann jag hem till 17 till bokbussen. Tur för missade ju förra gången. Så nu har jag lämnat tillbaka böckerna, lånade 2 nya deckare. Inte för man har mycket tid att sitta i fred och läsa men men ska väl hinna nån kväll kanske.

Ja och vad gör jag uppe såhär tidigt en ledig dag med sovmorgon och höstlov och allt... Vet inte kunde inte sova vidare.. Har legat vaken sen 6.30!! Typiskt!
Men de är mycket som snurrar i huvudet för tillfället.. FÖR mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0