Torsdagen den 19/11 2009

Idag åkte vi till örebro och kumla. Först var vi en sväng runt marieberg sen blev de carlbarks utanför kumla, och sen maxi i kumla.
Sen senare på em, åkte jag och barnen och svärmor till degerfors, var först på bibblan lite och sen leksaksaffären och till sist kronhallen. Så denna dagen har jag mest sprungit i affärer.
Vet egentligen inte vad som blivit handlat, mest mat skulle jag tro, och lite mera grejer till barnens julklappskalendrar. Inte lätt att hitta 48 små paket. Men nu är vi en bra bit på vägen, fattas totalt bara ca 10 st.
Jag köpte en grej till mig idag med, ett par crocs:) Mina svarta från skopunkten är slitna och fula så idag hittade jag blåa eller gula riktiga crocs på rea så jag tog ett par blåa. Sommaren är ju slut men jag har mina när jag är inne också ibland och nästan varje gång jag går ner i källaren och eldar/tvättar. Så exakt såna här blev det




Imorgon ska jag med A till degerfors och fixa nya fjädrar till ena bilen.

På lördag ska jag på julmarknad.. Fattar ni JULmarknad, känns verkligen inte som de är juligt redan men antar att de är ju dags för ljusstakarna snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0