Svårt att uppdatera

Ja de blir inte så mycket uppdatering nu kanske. Jobbigt att skriva med en hand.
Iallfall dagarna sen op har gått långsamt, kan inte fatta att jag ska va hemma ända till lucia!! Fredags då var vi hemma,sen gick vi till svärmor och dit kom barnens faster o kusiner så där var vi hela em o kvällen. Sen Lördags var vi ju på maskerad i folkets hus. Barnen hade kul.
På kvällen åkte vi på lite fest hos svågern o svägerskan. Fick mat och satt och pratade ett tag. Men eftersom barnen var med blev de inte så sent. Dessutom hade jag skitont i handen igår. Känns lite bättre idag. Men alla fingrarna har svullnat upp och de sticker i såret. Hoppas de bara är normalt ont efteråt, o att de inte är nån infektion i de.

Lite bilder nu orkar jag inte skriva mer.


M på väg till mammagruppen i onsdags


Klara att gå på maskerad




Haha rolig bild de blev.. Ser ju ut som hon gör peace med fingarna!

Just ja på em innan vi åkte till Stefan kom de en älg i trädgården. Försökte fota men blev inte bra.

Nej nu ska jag ta frukost..

Igår invigde Mirre overallen. Första gången hon använde den men de kommer bli måånga fler dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0