Sprutan

Efter att ha stått i kö 2 timmar(vi var nästan först av alla fick nummer 20&21), så fick vi komma upp och få sprutan, barnen med föräldrar fick av bvc sköterskorna och de andra vuxna fick i andra rum. När vi kom in tänkte de ge Miranda sprutan först,då jag sa är de inte bättre ni ger mig först så kan jag trösta henne sen istället för att ni ska ge mig sprutan medan hon kanske gråter! Så de gav mig först och tur va väl det! Miranda blev jätteledsen och skrek hysterisk i nästan en halvtimme, hela vägen ut från vårdcentralen, hela vägen till kronhallen och hämta monika, efter kronhallen blev hon lite lugnare för jag köpte en tablettask åt henne men hon snyftade fortfarande, och hon vill inte gå nu. Har jätteont i benet! Gråter till och från,
och hon ska ha en till spruta om 3-4 veckor stackarn!!
Nej nu är de mat som gäller, sen ska vi gå och betala biljetterna till löfbergs lila arena i februari, jag och Fredrik ska på Disney on Ice. Fast han vet inget än, de ska bli en överaskning. Vi är 27 st som ska gå tillsammans några av fredriks kompisar och deras föräldrar och syskon.  Så ska vi gå och äta med barnen innan och så, skoj:)
Sen ska vi till svärmor en stund för monika är där och hälsar på och vill träffa barnen en stund.
Nej nu är pommesen nästan klara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0