oink oink

Imorgon ska man kanske få sprutan.. Usch inte alls roligt! Hört många som fått ont i armen som sjutton och nästan varit som bortdomnade i armen. Hur kul är de efter 2 veckor med stort bandage, har ju nyss börjat kunna använda bägge händer och armar igen! Men de är ju inte säkert de händer mig. Kanske inte blir alls sjuk, bara för de så blir jag väl det bara för jag skriver så!

Mirre har ätit idag!!
Nästan en hel portion makaroner och falukorv (hon åt korv och lite av makaronerna), det är stort framsteg!
Bara för jag ringde barnmottagningen imorse när allt kändes hopplöst!
Men sköterskan jag pratade med tyckte absolut vi skulle komma dit och träffa läkare.Men hon trodde att vi troligtvis skulle börja med medicin som gör att hon inte blir hård i magen, för och se om de hjälper något mot förstoppningarna och om det ökar aptiten. Sen ev också göra test för födoämnesallergier.
Hon skulle kontakta bvc-sköterskan och få mirres vikt och längd kurvor så läkaren har dom. Hon skulle ringa tillbaka om när vi skulle komma efter hon pratat med läkaren.

nej nu ska jag sova.. mirre vakna nyss.. Hoppas hon inte har ont i magen efter maten hon ätit idag. Hon har inte bajsat sen i lördags:( Hoppas de inte är förstoppning igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0