Muuu

Var en sväng på jobbet idag, tankade lite och pratade. Sen var vi och handlade lite, lidl och kronhallen.
Marabou har kommit med ny choklad, vinter. Vi köpte en men jag tror inte jag kommer gilla den, jag gillar inte örter och såna julkryddor som nejlika eller ingefära. Men de återstår och se, har inte smakat än.

Har läst om glutenallergi idag på nätet, hittade även en artikel i en gammal vi föräldrar tidning. Där handlade de om en tjej på 2 som hade de och läkarna bara trodde de var förstoppning hela tiden. Tills plötsligt en läkare som var insatt i allergier förstod att de var glutenintolerans.
Många av symtomen som stod där stämmer på Miranda.
Men sen är de ju andra saker som gör att jag tvivlar på att de är nåt fel och att allt handlar om att hon måste äta mera bara.
Men de är ju nåt som gör att hon inte vill äta mer.
Ska ringa barnmottagningen på måndag och prata med dom, litar mer på dom än på bvc.

Nej nu ska jag gå och laga lite mat, chili con carne:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0