Leta bil..

Just nu letar vi bil, så någon som har en volvo v70 TDI eller saab 9-5 combi till salu?? Eller vet nån så hör av dig!

Idag fick jag brev från sjukhuset.. Blev förvånad trodde inte de skulle komma redan, men iallafall ska dit den 5 januari igen för bedömning av hur operationen gått och vad som ska hända med vänstern.

Mirre har haft lite bakslag idag, kissat i trosorna en gång och sen nu ikväll hade hon potträningsbyxor på sig och då kissade hon i dom. Men de var nog bara tillfällighet hoppas jag, har ju gått så bra de andra dagarna. Men hon pratar inte ens om blöja mer eller bryr sig om att paketet står kvar på sin vanliga plats, förut brukade hon hämta blöja själv och komma med men de gör hon inte mer.
Men imorgon går de säkert bättre:) 

Bakade lite nu ikväll, miranda var så hjälpsam så och kladdade i formarna jag smörjt och bröat med en slev så jag fick göra om de... hmm hon är verkligen trotsig och får små utbrott när de inte passar henne ibland. Men de hör väl till!

Tappade mobilen när vi var ute och gick igår så mitt skal på baksidan som vi köpte på e-bay gick sönder:(

Men beställde nytt idag:) Ett precis likadant och så ett annat till mamma i julklapp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0