Fruktansvärt trött

Dagen började 7.30 med att jag lämnade Fredrik till skolan, sen hem och satte mig framför datorn. Kolla bilar...
När klockan var runt 11-12 hade vi hittat en intressant bil:)
Så de blev snabba ryck där, hämta F i skolan 12, lämna av ungarna hos farmor, tanka bilen och bege oss till Avesta 20 mil bort.
Kom dit och kollade bilen provkörde och pratade med säljaren.. Spenderade en stund där på bilfirman och sen vid 15.30 tiden så lämnade vi bilfirman med 2 bilar istället för 1:)
Härligt, nu har vi en bil som vi verkligen vill ha och som har allt de där som vi hade som krav, klimatanläggning, farthållare osv
Så nu hoppas jag verkligen att de är en bra bil som inte krånglar allt för mycket, men de är ju de bra med att köpa på bilfirma, vi har garantin ifall de skulle bli nåt!
En VW Passat 1.9 tdi Syncro -99 (för er som inte är så haj på bilar syncro betyder att den är fyrhjulsdriven, perfekt när snön kommer och när jag ska till jobbet tidiga morgnar på oplogade vägar!)
Sen när vi kom dit så hade de satt på extraljus med, de finns inte på bilderna i annonsen så de var ju ett stort plus!:)
Lite bilder, mest från bilfirman för har inte hunnit fota så mycket själva, var ju liksom mörkt när vi åkte hem.
Är ju aningen trött i skallen nu med, efter denna långa händelserika dagen!

Tankar hemma i svartå





Kommentarer
Postat av: Hobby Kirurgen

Japp, och nu är pärlan nybes också!!!

Får hoppas på att snön kommer snart.



För er som inte är så haj på vad det är för fyrhjulsdrivetsystem, så är det likadant som Audi har på sina Quattro bilar. VW fick inte kalla det för quattro då det är audis varumärke. Men komponenterna är samma som A4 samt A6 har jag för mig.

Driver 50/50 vid normalkörning. Precis så som det skall vara alltså :).

2009-12-05 @ 09:41:10
URL: http://www.fraden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0