Den här boken är tråååååkiiiig!

Kl 11.30 var jag och fick plockat stygnen, 4 st ville lossna snällt, men 2 ville jäklas lite, så sköterskan fick hämta först en ny pincett , sen när de inte funkade, fick hon hämta ett rakblad då lossna de äntligen!
Before-->



After-->

Sen var de Mirres tur, hon pratade,ritade, byggde torn av klossar och la pussel. Talet fick hon beröm på, pratade 9 ords meningar med bvc-tanten.
Sen var de här med vikten, den är ju inte så jättebra, nu ligger hon 2 streck under normalkurvan, så ska tillbaka om någon månad och har hon inte gått upp då så ska barnläkaren kolla på henne så de inte är nån slags allergi eller nåt som gör att hon inte går upp. Men hon äter ju så dåligt så de är ju garanterat därför men de skadar ju inte att kolla upp de ordentligt. Förut har hon ju legat över kurvan på längden men nu ligger hon under där med. Vet inte vad man ska ge henne för hon äter ju verkligen ingenting! Hoppas de vänder snart!
Vi fick en massa lappar och b.l.a en lapp från biblioteket att man får en bok om man går dit. Sen var de Fredriks tur hos tandläkaren det gick jättebra.
Äntligen klara på vårdcentralen, åkte till biblioteket för att hämta Mirres bok, hon fick ca 10 st att välja på. Hon valde alfons åberg men när vi kom utanför öppna hon boken då var de bara svart-vita bilder i, då ångra hon sig och sa "den här boken är tråååkiiig" så vi gick in och bytte igen haha. Så de blev en bok med rim och ramsor med färgbilder:)

M med alfons boken när vi ska gå och byta den igen!

Sen blev de handla mat på kronhallen.

Nu ska jag vila min hand , den gör ont, känns ju när man rör på handleden efter att ha haft den helt still i 2 veckor. Imorgon ska jag ringa arbetsterapeuten och få en tid. Visserligen är de 4 veckor kvar tills jag ska börja jobba igen men som de är nu klarar jag inte ens bära en kaffekopp med handen hur i sjutton ska jag kunna mjölka då, hoppas verkligen de vänder under de här 4 veckorna och återgår till normal styrka snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0