Dag 4

Idag är vi på dag 4 utan blöja, mirre har visserligen inte vaknat än:),men de går jättebra, från att kissa hela tiden typ var 5e minut haha så håller hon sig ca en timme oftast. Hon säger själv till men oftast skriker hon mamma jag kissar så får man rusa till pottan eller toan men än har vi klarat de i princip varje gång.
Kör med potträningsbyxor, typ som blöja fast mycket mindre och tunnare och så mönstret på blöjan blir suddigt om de kommer blött i den så man ser ju direkt om de kommit kiss i.
Nej nu ska jag följa fredrik till skolan.
Igår kväll när jag skulle lägga mig så hörde jag becky, grannens hund bli helt tokig och skälla och ha sig, hon brukar aldrig skälla mer än kanske max en gång eller två.
Kollade ut då står de en älg i vår trädgård och käkar äpplen helt lugnt, den stod där ett bra tag och vi öppna dörren och lös på den med ficklampa lite och den brydde sig inte. Hördes lång väg hur den tugga äpplen. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0