Nya tankar och planer





Imorse började jag 5, kände mig ovanligt pigg:)
Efter jobbet så var vi hemma och glassbilen kom vid 16, så jag och barnen var där och köpte en påse med splitisar och en kartong med centerstrutar:) Mmmm men såå onyttigt!!

Efter mycket funderingar under hela morgonmjölknings-passet så har jag kommit fram till en sak jag vill.
Men allt är inte riktigt färdigfunderat i mitt huvud ännu. Men på god väg:)
Berättar mer när de verkligen händer! Vilket blir snart hoppas jag!


Mirre väntar på maten. Bad henne att se glad ut och då fick jag den här minen!















Kvinnan som kom in till sjukhuset hade druckit en halv flaska diskmedel. Det stod på den skulle ta bort fett!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0