Tisdag som känns som inte känns som tisdag

Idag har jag haft noll tidsuppfattning. Helt vilsen på vilken dag de är. Blir lätt så när man jobbar helg och sen är ledig vardag.
Jobbade iaf 11-17.30 idag. Vid 12 skulle veterinären komma och kolla lite kalvar. Men ingen vet hade kommit kl 12.15 men istället fick jag besök:) Av hela familjen Lundberg:) De va roligt,de hade varit på banken sen tog de en tur till mig. Mirre o Fredrik hade med sig happymeal så de åt i personalrummet, sen kom veterinären oc då kollade alla på.
Sen åkte de vidare till frisören och jag jobbade vidare. Åkte inom och handla 2kassar mat på vägen hem. När jag kom hem såg ungarna ut såhär!!!!

Mirre hade svart hår, Fredrik var klippt och hade rött/grönt/svart hår!

Hehe...

Innan jag började jobba idag så var vi ute en sväng och lekte.



Korna var snälla idag de gick på led in utan krångel idag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0