Sirap i knäna, och skoskav!

Slutade 17.30, strunta i duschen för vi skulle ju ändå ut och springa. Hämtade F på vägen hem och sen raka vägen hem och ta en macka. Micke kom en sväng med A:s KTM. Så vi skjutsa hem honom till degerfors, passa på att springa på elljusspåret i råbäck då istället för slingan här i svartå, i degerfors finns många olika banor men vi valde den röda som var 2.7 km lång.
 Så blev 2.7 sen tog vi en liten bit in i banan igen tills vi kom till 500m skylten sen vände vi så de blev totalt 3.7km.
Men idag var jag inte i form alls, och de var bara massa uppförsbackar hela tiden!! Nej idag var jag inte alls i form, kan ha nåt o göra med att jag jobbat hela helgen ensam och tagit in och ut korna 4ggr/dag och de är bara korna, 2 kviggrupper med som ska in 1 ggr /dag, fast kortare sträcka. För att  ta in dom så måste jag fösa dom tillbaka till lagårn så de blir ungefär 2.5km bara de att gå. Så min ben är aningen slut efter denna helgen! Nej nu blir de kvällsmat och sen sängen:)
Till råga på allt fick jag skoskav, måste köpa nya skor, riktiga med stötdämpning. De jag har nu är mina nikeskor som är aerobics skor egentligen. Hade dem när jag gick på step up för typ sisådär 8 år sen haha! Så kanske är på tiden att byta ut dom.
Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0