Pass 2 avklarat

Nyss hemkommen från skogen, idag struntade vi i barnvakten och åkte allihopa, först sprang A medan jag och barnen lekte med kottar! haha, sen sprang jag och A va hos barnen.
Har hela tiden tänkt att jag inte vill springa själv pga björnen som brukar hålla till här, men de gick faktiskt över förväntan, de blev nästan som en adrenalinkick när man hörde ljud i skogen och då sprang jag bara fortare hahaha!
De blev 2.6km idag:)



Sen pajade vi allt och handlade av glassbilen!!hahahah
Barnen köpte splitisar och vi köpte turkisk peppar:)

Jaja får springa lite extra i helgen!



M väntar på glassbilen:) Glad!





Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej kompis!!

Vad stor Miranda har blivit! Jisses! Det känns ju nästan som om det var igår som jag kramade om din mage med henne inuti =) Hoppas allt e bra med er. Det ser ju riktigt sommrigt ut där uppe hos er. Här nere på ostkusten väntar jag fortfarande på att sommarren ska komma. Jag flyttar ner till Karlskrona i sommar, och där finns ett barnland, med massor av roliga aktiviteter. Så jag tycker vi får ta tummarna ur röven å se till att planera in en helg som ni kan komma ner. Kanske inte inom de närmsta månaderna, men inom en 5 årsperiod iaf =)

Massa kramar till er alla!

2009-05-29 @ 15:31:07
Postat av: Till Evelina

Haha ja, inom 5-års period, om 5 år är vi 30!! Gamla tanter haha.. Ska du flytta in med fredrik?;) Ja vi får se hur de blir på min semester, ska väl ner en sväng till mormor igen, om hon lever då:(

2009-05-29 @ 19:09:51
URL: http://mirandabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0