No pain no gain!!

Jobbade 12-17.30, innan jobb var jag en sväng på coop forum och team sportia, på coop bytte jag fredriks nya foppa till en storlek mindre, så nu passar de bättre. Sen blev de en napp till M med.
En babynova napp som förebygger skeva tänder och nappbett, tycker nämligen att hennes bett börjat ändra sig, vill ju inte att stackarn ska få tandställning sen. Så nu ligger hon och sover med nya nappen, den dög tydligen:)


På team sportia hade de rea för de ska flytta, så allt i butiken 20-50%.
Så jag köpte mig ett par joggingbyxor, svarta helt vanliga mjukis. Så en träningströja, sån som andas och håller en torr.


Ja vad ska jag nu med nya träningskläder till???
Jo nu har jag äntligen kommit igång, ska springa 3 dar i veckan nu,bestämde mig för nån vecka sen att nu jäklar! och idag var första passet. Så efter jobb så åkte jag och A till slingan borta i skogen och sprang, två varv blev det, totalt 2.5km. Börjar lite smått, på torsdag blir de kanske tuffare. Tränar efter ett program som finns på running.adidas.com.
Nej nu ska jag sova, imorgon är de jobba och lite annat smått och gott.

I eskilstuna köpte jag äntligen byxorna på hm till mirre som jag letat efter, såg de i katalogen för länge sen och tyckte de va såå fina. Så nu väntar vi bara på sommaren!



M i vår säng när jag kom upp igårkväll, sov med ögona öppna, de såg lite läskigt ut!






Nattinatt!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0