Mysterier

Imorse när jag vaknade så var där ingen Honda i sängen. Tänkte inte så mycket på det utan tänkte hon ligger väl i tvättkorgen eller nere vid datorerna. Sen efter F ätit frukost så släppte jag ut Zelda men ingen Honda kom, då fatta jag att hon har inte varit inne på hela natten så jag ropade på henne. Men ingen Honda kom in. Så vi gjorde oss klara för att åka till skolan. Tog bilen idag för Mirre hade inte vaknat än och A är sjuk så jag ville de skulle gå fort, går bort till bilen för och öppna dörren till F så hör jag hur Honda jamar från garaget! Då har hon varit instängd där hela natten!!
Stackarn! Men fattar inte vad hon ska in dit och göra! Så nu ligger hon här och är helt svart om tassarna!

Sen ett mysterie. Jag kollade Mirres blöja imorse innan jag gick ner, lät henne sova vidare och nu när jag kom tillbaka var hon vaken i sin säng, och pyjamasbyxorna var fortfarande på fast avigsidan utåt!! Dom var rätt förut!
Hon måste tagit av dom och på dom igen! Vet inte hur de skulle hänt annars!

Nej nu ska jag fixa lite, diskmaskinen går och tvättmaskinen går också!

Börjar jobba vid 11 idag.. Har ingen lust alls.. Lite trist när alla "sparar" jobben tills jag kommer! Som om jag inte har o göra ändå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0