Hemma igen

Är hemma igen från skåne..
Ska gå o lägga mig nu, har packat upp massa från resan men nu måste jag sova, börjar 5 imorgon.

Mirre kom hem med massa grejer som vanligt:)


På vägen hem körde vi inom ullared:)
Fast vi hade inte mycket plats i bilen så kunde inte köpa så mycket. Blev några leksaker till ungarna och lite smått annat, 3 tröjor och en klänning ti mirre. Tvättsvampar och strumpor och skärp till A.
Inget ti mig, för jag köpte mitt utanför i en skoaffär:)
Äntligen har jag hittat skor som jag gillar.
Dålig bild bara..



Såhär ser de ut:


Mirre fick ett par som blinkar när man går av mamma häromdagen:)


Nej nu väntar sängen..

Kommer mer info och bilder från resan senare

Hejdå skåne vi ses kanske snart igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0