Helgen är snart slut JAAAA äntligen!

Äntligen söndag och bara eftermiddagen kvar att jobba, dvs in med korna , mjölka , ge kalvarna mjölk och foder, ut med korna! Sen är min jobbehelg över för den här gången. Så härligt, imorgon är jag ledig så då ska jag bara göra roliga saker som jag vill.
A åkte precis iväg med enduron och skulle en tur i skogen med två andra, en fyrhjuling och en cross.
Så här åker han...


Så nu har jag 2timmar innan jag måste åka igen, ska hinna städa lite och laga lunch till ungarna. Så bäst jag sätter igång och inte sitter här och slösar tid!

Behöver jag berätta att södra skrapans drivjhul till kedjan har lagt av! När man trycker på knappen så händer inget mer än att fläkten som kyler motorn startar!! Typiskt min jobbhelg!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0