Heldag för M och mig:)

Nyss var de samling i vår trädgård för massa fyrhjulingar och enduro. Gick upp och bytte om och hörde dom gasa iväg nerför grusvägen, tänkte de är säkert micke och bert som ska tävla vem som är snabbast eller nåt. Men kommer ner då har ALLA åkt!
Skulle ju fota lite när de åkte!!
Jaja sockerkakan är iaf klar och jag ska bara fixa lite smått sen åker jag och hämtar M hos farmor så ska vi hitta på nåt skoj hela dagen medan A är iväg och leker med de andra pojkarna!!hehe

Hann dra en snabbis med dammsugaren i köket med.. Men nu skiter jag i resten jag ska ha kul idag.

Imorn ska vi städa i husvagnen:) För den och vi såklart ska på lite minisemester nästa helg:)
Ska bli så kul, vi och mickes familj, och så ska vi ha med pontus (F o M låtsaskusin) ska åka till parken zoo:)
Jag är långledig:) torsdag är ju röd dag då jobbar jag aldrig, sen fredagen har jag tagit semester:) och helgen är jag ledig så de blir 4 dagar utan jobb:) Gött!

Nej nu ska jag ta kakan och sticka iväg..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0