Gäss och ösregn

Imorse så tog jag in alla kor och alla kvigor, sen efter mjölkningen så skulle jag ner på ängen och hämta hem sinkorna för de skulle flytta till en annan hage. Kom ner till dammen så möttes jag av massa gäss! med ungar!!!
Vände och tog med en pinne hehe.. Gäss är fan galna när de har ungar!


Sluta vid 11 och åkte hem och lagade pannkaka. Mirre har ingen feber mer sen igår, så de var troligtvis tänderna för idag har hon förbrukat massa blöjor!! Så dålig i magen så de är säkert tändernas fel.
Febern borde ju inte gått över så fort om de varit nåt virus.

M fick ett halsband idag , är mitt som jag haft sen jag var jätteliten.


Kommentarer
Postat av: Ramona

Nu har Miranda o jag ett likadant halsband =)

Fick också mitt när jag var jätteliten

2009-05-23 @ 02:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0