Fredag

Idag var en ganska okej dag, klev upp vid 7.30 sen vid 11 började jag jobba. Under förmiddagen tog jag o Mirre de lugnt, hängde lite tvätt och M tog ett bad, sen åkte jag och lämnade henne hos farmor. Andreas och Fredrik skulle till gropen efter skolan med Micke och Magnus. Sen åkte de med till degerfors.
Slutade lite senare än vanligt idag för de va full rulle och kvigornas "träningshage" blev uppsatt och de fick komma ut för första gången! Iaf tankade bilen på jobbet, körde till ica i karlskoga och köpte lite pot.sallad och kött och åkte vidare till micke och ingela, där A redan var och väntade på mig, de hade grillen i högsta hugg så de va bara och slänga på köttet.
Sen käkade vi och kollade lite tv och hade de trevligt.
Mirre sover hos farmor inatt, hon hade somnat vid 19 efter en flaska välling och hade varit ute nästan hela dagen. Känns lite skumt att hon inte är hemma man får såna där tankar ibland typ att de är nåt man glömt!
Nej nu ska jag sova lite är så trött:)




Barnen åker polisbil


M har en klämma i håret och den har fått sitta i i hela 2 minuter typ:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0