En ledig fredag med totalt strålande väder=)

Idag vaknade jag av att F hostade så han höll på och spy, så gick upp och ringde skolans telesvar och sjukanmälde honom. Så sen tog vi sovmorgon allihopa:)
 

A åkte en sväng till karlskoga för och hämta nån grej till ena bilen som han beställt.
Jag och M lekte i trädgården och tog en cykeltur.


Gungade med lite, först gunga M i sin gunga och sen ville hon gunga på stora gungan då passade Honda på att lägga sig i bebisgungan!


 När A kommit hem gick vi en sväng till hästarna och de hade fått getter med nu, de bräkte (heter de så? bräka bräker bräkte??) så fort vi gick fram till dom och de tyckte M va jättekul! Efter en bit så ville hon ha elefanten, så tog hon den i famnen och sa "miranda springer med fanten" och sprang allt va hon kunde haha de såg så roligt ut!


Sen vände vi vid gården och gick hemåt igen, men M sprang tillbaka mot gården, så jag ropa Akta dig för de kan komma bilar. Då blev hon jätterädd och skrek och sprang till mig hihi, busunge!


Efter en liten stund hemma gick vi och fikade hos Ann och F prova ett nytt spel farmor köpt till sitt playstation.
Sen gick vi hem och plantera om 4 tomatplantor
Sen lagade vi mat, A åkte till lindesberg med micke så de blev bara jag och barnen som åt.
Nu sover de små och jag ska kolla talang 2009.

Nattinatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0