En bra "ta de lugnt o fika dag":)

Ja jag kom iväg med kakan iaf, M och farmor lekte i lekparken när jag kom fram, hon grävde i sandlådan. Skulle gå in och fika men de ville inte M, då kom vi på att vi kanske skulle hälsa på Ulrica en stund. Så vi tog med oss fikan och åkte hem till henne, hon bjöd på rabarberpaj o vaniljsås:) Miranda åt först sin medhavda lunch, lax och potatis (favoriten). Sen satt vi där på verandan och pratade och M lekte och hade kul, pontus kom hem efter en stund då sparka de lite fotboll och fick lite lördagsgodis. Sen vid 15.30 ringde A och hade kommit hem så då åkte vi hemåt. Gungade lite sen gick vi in. M var sååå trött fick inte i henne nån kvällsmat så hon fick vällingen på en gång och så la vi oss i vår säng och skulle vila lite. Efter 1 minut sov lillan. Så då bar jag henne till hennes säng. Klockan var då 17.30! Hehe så hoppas hon sover hela natten!!
och inte vaknar 5 imorn!:)

Nu har jag en stooooor bulldeg på jäsning så snart blir de bullar:)

Lite bilder:










Nej nu väntar degen på mig:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0