Work work work

Imorse fick jag nästan en chock , var uppe vid spannmålskrossen och klockan var runt 6.
De var helt tyst och inte en människa var i närheten. Chefen sov bergis.
Ser nåt svart i ögonvrån, höll nästan på att tappa balansen och ramla ner i foderladan haha..
En självgående gräsklippare kommer därute!

Den svarta grejen vid blommorna smög omkring hela morgonen och klippte helt knäpptyst!
Hahah!!!

Nu håller jag på att städa lite, har rensat lite bland alla miljoners triljoner leksaker som M hade i vardagsrummet. Nu ligger de prydligt i 3 backar med lock.
Så nu ska jag ge mig på att damma lite, dammsuga och moppa golv om jag orkar/hinner.

Ikväll ska jag springa.. Min ben känns som geleklumpar så de ska bli kul och se hur de går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0