Torsdag

Imorse kl 7 var vi på maxi haha, de va faktiskt ovanligt mycket folk för att vara kl 7 på morgonen!!
Sen kl 10 var jag hos läkaren, blev lite mer undersökning av händer/armar/nacke, och blodprov! Först stack hon i vänster arm, oj den rulla iväg sa hon och krävde omkring med nålen i armen, efter en stund "nä vi får nog sticka om"
,så börja hon hålla på med höger, efter många om o men så lyckades hon tappa 5 provrör med blod!
De var till prover för reumatism och lite annat.
Sen ska jag på röntgen av händer/armar med. Så får vi se vad de visar, han skulle även skicka remiss till klinisk yrkesmedicinska kliniken eller vad de nu hette. Så ska de utreda om de är vibrationsskador från jobbet.

Miranda fick en tidig födelsedagspresent idag
                                                                            Fram
Bak
En klänning, blir de väder kanske hon kan ha den imorgon med vita leggins

Nej nu ska jag återgå till köket, har gjort egen potatissallad och nu bakar jag tårtbottnar till jordgubbstårtan till imorgon. Vi blir nog nämre 20 personer här hemma i trädgården, hoppas vädret är med oss.
Imorgon på förmiddagen ska jag och barnen på lite kalas för pontus sen ska vi till folkets hus och barnen ska dansa lite runt midsommarstången och få glass, och så ska vi kolla på dansuppvisning. Sen vid 17-tiden dyker de flesta nog upp här hemma och grillningen och festen börjar. A var på systemet idag och köpte cider till mig:) Fast de hade inte den sorten jag ville ha men han hitta andra:)
Nej åter till kökstjänst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0