Söndag och de regnar igen

Igår var de fint väder, solen sken och man trodde sommaren var här men nää, idag öser regnet ner, har till o med haglat i degerfors. Men de gör mig inget egentligen, jag har inte semester förrän om 3 veckor. Då kan de blir varmt så vi kan vara på stranden varje dag.

Igår var vi hemma mest, var en sväng till degerfors till micke o ingela med lite stolar o sånt vi lånat till festen, och handlade lite. Sen på kvällen så plockade jag och M rabarber i trädgården och gick in och bakade en rabarberpaj, så svärmor och Monika kom vid 21-tiden och fikade en stund.

Idag har varit en seg dag, orkar ingenting. Vid 9.30 skjutsade jag svärmor och Monika till buss-stationen i karlskoga, de ska på kryssning. Har tvättat en maskin tvätt och lekt med M ute en stund. Ätit mat och nyss fikade vi på pajen som blev över från igår. M är supertrött och klängig så ska snart lägga henne.
Hon har lekt med sin docka som pratar/äter/rapar/sover idag, för vi satte i nya batteri. De är säkert nån månad sen minst som de tog slut.


En suddig bild på M, och dockan i sina liiite förstora kläder!


M lekte med rutchkanan medan jag grillade igår








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0