Pottdags

Har försökt med pottan lite då och då de senaste dagarna men utan resultat.
Så imorse när vi tog av nattblöjan efter vällingen så satte jag pottan i hallen, så satt mirre där en stund men de kom inget och hon hade inte tålamod och sitta still, men så hämta hon en leksak och satte sig där igen, gick runt lite i hallen och satte sig lite och om igen, jag gick in i köket med lite disk, så hörde jag hon satte sig där igen. Sen sa hon de kom bajs så jag skyndade mig dit inget bajs men kiss!! Kanske har de lossnat med pottan nu. Hon har bajsat flera gånger förut på pottan men bara kissat en gång förut och då blev hon lite rädd. Men nu gick de bra:)
Bjuder på en pottbild från i våras:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0