onsdag och sol!

Idag var de varmt och jobba, de andra dagarna i veckan så har de ju varit mulet och regnigt. Knappt nån flugor alls i mjölkstallet, idag var de varmt och sol och på direkten vimlade de av flugor!!
Jobbigt, korna blir så irriterade då och sparkar och håller på..

Idag jobbade jag 12.17.30. Sen jag kom hem har jag bara slappat och nattat mirre och kollat lite på matrix, satt igång och hängt en maskin tvätt och eldat, nu ska jag ta ett bad:)
Imorgon så är de fullt upp.
Kl 7.00 ska hela familjen Lundberg stå och hänga på låset på maxi i kristinehamn. Haha vi och de andra pensionärerna!
Ska storhandla inför midsommarhelgen.
Klockan 10 ska jag vara tillbaka i Degerfors hos läkaren. Klockan 12 är de personalmöte på jobbet och sen ska jag mjölka. Men sen är jag LEDIG:) Fre-sön.
Kan behövas nästa vecka blir stressig!
Jobba morgon och förmiddag mån tis o ons, jobba em tors o fre, jobba morgon fm och em lör och sön!
Chefen är på semester och jag kommer få ha koll på massa extra som de annars fixar. Håll tummarna för mig att inget oförutsätt händer!! T.ex nåt går sönder eller korna rymmer eller nåt!!
Dessutom på onsdag så fyller lillan 2 år!! Kan inte fatta de, hon är så stor och duktig nu:)
Så på onsdag blir de kalas på eftermiddagen med:)

Nej nu väntar badet på mig:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0