Midsommarveckan..

Då är de midsommarveckan och de är sååå fint väder INTE!!
Trodde jag skulle frysa ihjäl idag på jobbet, hade ändå på mig en vinterfodrad väst!
Var klar med allt runt 9.30.. Släppte ut korna och bytte om till träningskläder, sen sprang jag ner till ridhuset i lonnhyttan och en lite bit på en grusväg mot torpskog. De småregnade hela tiden och blåste superkallt. Sen när jag kommit tillbaka till jobbet, så blev raka vägen i duschen sen hem.
Micke och Magnus var här och nu har A och Micke åkt till örebro så jag och barnen är kvar hemma. Pojkarna spelar ps3 och M sitter i mitt knä och leker.
Skulle ju egentligen städat igår men A övertala mig att följa med till grusgropen ändå, så kunde han städa idag. Det hade jag glömt så de blev en glad överraskning när jag kom hem och de var diskat och städat på toaletten. Så nu är de inte så mycket kvar till fredag, ska skura golven i vardagsrummet, köket, och hallen. Men först måste jag köpa allrengöring för de är slut. Får åka inom efter jobbet imorgon och köpa de.
Ska ner och elda strax så vi får lite varmvatten:)

Lite bilder från gropen:

M på Fredriks fyrhjuling

M på Magnus fyrhjuling

M fikar

M och jag gick upp på en kulle och tog en bild på den delen av gropen vi brukar fika/grilla i.

Lite bilder från gårdagen innan vi åkte till gropen:

M leker i förtältet

De var jättekul och stänga och öppna dragkedjan


Hoppa lite..

Gunga lite..



M provade en klänning som mamma sytt till mig när jag var liten, den hade jag på midsommar, vet inte hur gammal jag var men den passade nästan M så de var nog midsommaren 85 eller 86.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0